Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Cassandra Kristiansson - 3 juli 2012 18:50

Hej på er!!

Cassandra här XD

Som ni INTE visste ska jag till Öland ocm 6 dagar med underbara http://nezziemessie.bloggplatsen.se

och hennes familj puls Isabelles fina familj!!

Guud va jag längtar och jag e nog inte ensam eller vad säger ni tjejer??

Just nu dunkar jag musik i hela huset


för det är alla känslor som lever upp nätterna,som tar ditt hjärta

och ditt leende på läpparna den du brydde dig om som spelade din

vän som sedan hugger dig i ryggen vi vet hur det känns-Vi vet hur det känns

 


Asbra låt!


Aja,har i alla fall varit med Ronja och Alwa och en liten stund med Emilia vi bakade kladdkaksmuffins,jättegoda blev dem♥♥'

Här kommer lite bilder på mig som Ronja har tagit!!



Presentation


29 Augusti tog jag mitt första andetag på denna enorma jord!
Jag hade brunt hår och gröna ögon namnet blev Cassandra Martina Miccaela Kristiansson.
Och här är jag nu,12 år och bloggare!
Välkommen till min blogg.Denna blogg är värd att besöka om och om

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av bloggarna har finast design?
 augustitjejen.bloggplatsen.se
 nezziemessie.bloggplatsen.se
 ronjasiberg.blogg.se
 alwamodeen.blogg.se
 misslisibell.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards